czwartek, 28 listopada 2013

HMS "ARK ROYAL"

HMS "ARK ROYAL" tym ostatnio się zajmuje jako odskocznią od świata fantasy i warhammera, potrzebowałem coś nowego i innego bo całkiem ze mnie uszła wena do malowania figurek i makiet, mam nadzieje, że po tym wena twórcza powróci :]. Ark Royal jest dość sporym modelem papierowym bo osiąga 81,26 cm i posiada 8 małych samolotów które też od podstaw trzeba budować jak to jest w tekturowych modelach. Cena modelu 30 zł, trochę dużo jak za model który trzeba wycinać i można samemu go stworzyć na paintcie i wydrukować hehe ale cóż. Samemu się nie stworzy idealnych części. Mam nadzieje ze coś mi z tego wyjdzie.


2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia i czekam na fotorelację z budowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziękuje aby nie zapeszyć bo trochę będzie ciężko z szkieletem :]

    OdpowiedzUsuń