czwartek, 9 maja 2013

Celestial hurricanum

Wziąłem sie do pracy przy Celestial hurricanum. Powoli maluje konie jak na poprzednim poście, a teraz pracuje powoli nad wozem. Do tej pory pomalowałem, nadwozie i podwozie. Żadnej części jeszcze nie skleiłem, trzymają się na swoich zakrzepach na tych zdjęciach co dodałem. Postaram się, aby całość wyglądała jak ten koń od War Altara co też publikowałem.















Część dalsza powolnego malowania :D. Pomalowałem złote ornamenty i okna. To nie jest wszystko co pomalowałem bo jeszcze schody dopracowywałem, inne części. Chciałem tylko pokazać te złote części. Może do września skończę malować ten model, na Festiwal modelarski, pożyjemy zobaczymy:













Tym razem pomalowałem szczegóły jak i środki ornamentów, świecę, dolne płaskorzeźby, oraz materiał z napisem itp. Oraz złocenia na książkach :].




1 komentarz:

  1. Podobają mi się elementy złote. Super Ci to wychodzi. Planetki też fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń