sobota, 6 kwietnia 2013

Konwersja

Witam ponownie, ostatnio mi się nudziło i postanowiłem zrobić konwersje, z dwóch makiet:
- Chapel
- Watchower
Tu obciąłem, tu dodałem tu dokleiłem itp. itd. I oo to z tego wyszło:
























Takie cudaczne coś. Budynek z wieżą :]. Pewnie wiele takich widzieliście konwersji, ale cóż, macie następną :D.


U góry macie jak teraz wygląda konwersja, ale myślałem jeszcze czy nie wymienić tyłu na takie coś:















      A) Stara wersja                                                                B)  Nowy pomysł 

Który lepszy ?? A czy B

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Komin chyba też przerobiony? Tylko spiłuj ta linię podziału z niego bo się bardzo rzuca w oczy. Czekam na malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin standardowy, tylko dodałem wszystkie wyloty w tyle.

    OdpowiedzUsuń