wtorek, 18 września 2012

Warhorse of war altar

Dzisiaj chciałem wam przedstawić gotowego konia od war altara. W poprzednim poście przedstawiłem pancerz od konia, tym razem całego. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Pancerz pomalowałem następującymi farbami ( malowałem starą paletą). Tin bitz, następnie dwarf bronze, potem shaning gold i burnishied gold, na to washe mad i potem washe thraka green a na koniec krawędzie burnished gold. Konia pomalowałem skorched brown, wymieszałem skorched brown z bestial brawn, na to połozylem bestial brawn i washa mad, zakończyłem bestial brawnem. Srebne czesci oczywiście boltgaun metal, chaimmeil i mithril silver oraz czarny wash. Włosie i płachtę pomalowałem oczywiście kolorami greaveyard  earth, kommando khaki, farbą z nowej plaety ushabti bone tym washa sepia i szczegóły bleached bone. Rzemienie lejce itp. dark flesh, wymieszany dark flesh z bestial brown, bestial brown, wash orgyn flesh i na koniec szczegóły bestial brawn. Oto on:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz