piątek, 7 września 2012

Mała bitwa warcrafta

Oto fotka z małej bitwy warcrafta. Po lewej skromna ilość hordowych wojowników (atak 5 w dół), plus bohater (4 w dół). Kontra Bohater umarłych (4 w dół),  6 piechoty (4 w dół), czterech latających (4 w dół), 4 łuczników (3 w dół) i 2 x po 4 żuki (1 w dół). Wydawało się, że przewag jest po stronie umralaków. Nie zupełnie po walce zostało im bohater z 1 HP a miał 5, jeden łucznik i 1 piechur. Oto powód. W czasie tury łuczników rzuciłem 2 karty pożarcie, więc zostało dwóch którzy nie trafili. Następnie tura latających tu rzuciłem sieć, która spowodowała, że nie mogli w tej turze atakować oraz już nie latali. Tura walczących (piechurzy). Na początku  rzuciłem kartę, aby wszystkie moje jednostki na jedynce miały podwójny atak (a dokładnie tylko bohaterowi to dało, bo piechota miała to automatycznie). Następnie rzuciłem kartę "Berserker slrenglh", który daje efekt, iż każda jednostka atakuje 2 kośćmi. W sumie z 11 jednostek miały 22 ataki. Dodatkowo rzuciłem 3 razy "Lightning Shield" dzięki, któremu mogłem zadać rany każdej jednostce wroga na jednym heksie. Wybrałem na cel heks z bohaterem z żukami i trzema jednostkami umarlaków. Więc tak to wyglądało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz