środa, 8 sierpnia 2012

Farby do stołu Citadel

Dzisiaj dostarczono mi farby akrylowe. Zamówiłem je do pomalowania stołu Citadel, długo poszukiwałem idealnych farb i wreszcie mam nadzieje znalazłem. Farby Acryl Morocolor Primo wyprodukowane we Włoszech. Praktycznie są prawie takie jak Citadelki, no jak stara paleta farb.  Dark Flesh wygląda zupełnie jak brązowy numeru 730. Na razie kupiłem 3 kolory 2 x biały (100), 2 x czarny (800), 1 brąz (730). Jeszcze by się przydały beżowy (270) i ciemno brązowy (745). Pojemność buteleczek to jest 125 ml a koszt 13,99 zł za sztukę. Wysoka ilość pigmentu.




A tutaj daje fotografie do porównania między Citadel a Morocolor.


Oto strona na której znalazłem te farby:

http://sklep.dynamic-pigna.pl/

Zestaw tych co zamówiłem 125 ml:

http://sklep.dynamic-pigna.pl/wysokiej-jakosci-farba-akrylowa-125-ml.html

Zestaw większych 300 ml i inna paleta:

http://sklep.dynamic-pigna.pl/farba-akrylowa-w-butelce-300-ml.html


Podsumowanie:

Farby super ekstra. Praktycznie stół można pomalować jedną buteleczka farby. Pomalowałem już pół stołu a nie  wiem czy nawet pół butelki zeszło. A położyłem 2 warstwy na wypadek.

Plusy:
- doskonale kryje wysoka ilość pigmentu.
- Butelka bardzo wydajna starcza ją praktycznie na cały stół Citadel
- można mieszac kolory.
- łatwe korzystanie.
- Jedna buteleczka wystarcza na cały stół 125 ml i jeszcze zostaje. Super Wydajne.
- super się rozcięcza
- idealna do aerografu 

Wady:
- farba ściera się łatwo jak np. przejedziesz paznokciem. Ale po 12 h już jest dobra i nie schodzi tak łatwo.
- woda powoduje iż farba schodzi. Położenie lakieru bezbarwnego (matowego) powinno powstrzymać schodzenie farby.

Moje zdanie kupować :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz