środa, 15 sierpnia 2012

Część pomalowanego stołu

Oto stół Citadel pomalowany farbami Acryl CMP Morocolor. Jak wcześniejszym poście pisałem farby są super. Praktycznie na cały stół wystarczyła jedna buteleczka farby 125 ml. A co najlepsze zużyłem 75 % farby, położyłem dwie warstwy i użyłem na rozjaśnienia. Do pomalowania użyłem Ciemny brąz nr 745 (odpowiednik scorched brown), do rozjaśnień i urozmaicenia koloru gleby farby nr. 730 (odpowiednik dark flesh), oraz białą nr. 100 i czarna nr. 800. Oczywiście lekko się różnią odcieniami ale jak chcecie identyczne do scorched i dark flesh dodać czarny (oczywiście odrobinę). Ale musicie uważać bo wysoki współczynnik pigmentu więc wystarczy troszeczkę farby aby zmienić odcień. Tylko jak chodzi o beżowy nr. 270. Praktycznie to jest żółty albo bardzo żółtawy więc się różni od podanych informacji na palecie.

Jak chodzi o stół zrobiłem zdjęcie dwóch segmentów, oto one:


Oczywiście to nie koniec prac pozostało mi nałożenie trawy, oraz wysokich traw z Army Paintera. Oczywiście jeszcze lakier ochronny bezbarwny matowy firmy Army Paintera w spreju.

Farby które zastosowałem do malowania stołu:



1.  Biała nr. 100
2. Ciemny brąz odpowiednik scorched brown nr. 745
3. Czarny nr. 800
4. Brązowy odpowiednik Dark Flesh nr. 730

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz