sobota, 21 kwietnia 2012

Wreszcie doszło!!!!!!

Wreszcie odebrałem moje zamówienie Imperium lecz nie całe, jeszcze pozostało mi amber battle wizard, empire master enginer, warrior priest.

Musze powiedzieć że wyglądają lepiej niż sądziłem, lepiej niż na fotografiach. Wykonanie wspaniałe, szczegóły powalające. Najbardziej podoba mi się witche hunter jest wspaniale odlany super szczegóły. Pochwała należy się też dla war altara i  celestial hurricanu/ luminark of hysh. Pojazdy w obu są identyczne, lecz dokładność szczegółów powalająca, idealne widoczne napisy szczegółowe cześć, a gryf z war altara zaskoczył mnie pozytywnie wspaniale odlany szczegóły masakryczni powalające napisy i wzory na skrzydłach itp.

Gryf od Karla Franza jest olbrzymi miedzy znajomym się śmiejemy, że poprzedni gryf to pisklę he he. Skrzydłom ma olbrzymie o wiele większe i masywniejsze niż gry wysokich elfów.

Co się tyczy demigryphy, są wspaniałe przepiękne ale trzeba pamiętać, że części w wypraskach które znajdują się koło siebie czyli głowa tułów rzemień itp pasują do jednego wiec lepiej sklejać i wycinać pojedynczo nie mieszać.

Jedynie kapitan z bohaterów jest odlany w zwykłym plastiku pozostali z żywicy.  Ale i tak jest interesujący, podstawka pod Kapitana jest wyrzeźbiona znajduje się na niej  gródki ziemi i kawałek koła.

A co się tyczy podręcznika do imperium. Więc kupiłem po angielsku bo jak ktoś czeka na polski to się szybko nie doczeka (może w cale). Jak co to możliwe, że będzie od roku do półtora w sprzedaży powód duża obsuwa w tłumaczeniu.


     
                       



 


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz