wtorek, 6 grudnia 2011

Garden of Morr & Skullvane Manse Lair of the Astromancer

Witam was serdecznie. Ostatnio zakupiłem dwie nowe makiety, Garden of Morr & Skullvane Manse Lair of the Astromancer. Makiety są super. Bardzo jestem zadowolony z "Skullvane Manse Lair of the Astromancer".

Skullvane Manse Lair of the Astromancer jest bardzo dużą makietą, wyższa od  WitchFate Tor- Tower of Sorcery o całą kopułę obserwatorium hehe. Jeżeli chodzi o odlewy są super, lecz są niedociągnięcia na spojeniach największych części (chodzi tu o podstawę budynku i skały) trzeba użyć green staffa. Tak to tylko są pozostałości po odlewach które wystarczy oczyścić nożykiem. W sumie makietę gorąco polecam. Moja ocena 5,5 na 6.

Jak chodzi o Garden of Morr nic dodać nic ująć genialna makieta części super równe, świetne odlewy w skrócie twarda 6 hehe.

Polecam gorąco obie makiety:




Oto jak ktoś nie wie  "Skullvane Manse Lair of the Astromancer":




A to Garden of Morr



Do tej pory uzbierałem takie makiety jak:

- Dreadstone Blight
- Citadel Wood x 2
- Fortified Manor
- WitchFate Tor- Tower of Sorcery
- Chapel
- Citadel Realm of Battle Gameboard
- Garden of Morr
- Skullvane Manse Lair of the Astromance
Jak widać mam wszystkie makiety które warto zainwestować prócz Arcane Ruins.

3 komentarze:

  1. Witaj, możesz coś napisać o Citadel Realm of Battle Gameboard. Widziałem dużo zdjęć. Ale intersuje mnie opinia właściciela. Dokładność wykonania, trwałość, czy są jakieś luzy między kwadratami po złożeniu. tak mniej więcej. pzdr
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh szkoda, że pod innym postem ale trudno. Powiem tak stół świetny. Ładnie odlany lecz trochę cienki plastik dany, temu trzeba położyć albo na stole o takich samych wymiarach albo na stół położyć jeszcze jakiś blat bo jak będzie wystawać to może się uginać pod ciężarem wzgórza czy dajmy na to dużej ilości metalowych figurek. Jest też wzmacniany dodatkowymi kawałeczkami plastiku w niektórych złączeniach od spodu. Nie mogę ci powiedzieć czy masz kupić czy nie ale ja się zdecydowałem i nie żałuje. Futerał jest dobrze wykonany rogi wzmocnione. Postaram się wystawić fotki jak znajdę jak wygląda surowy od góry i od dołu. Jak chodzi o to czy są jakieś wyrwy miedzy łączeniami to powiem ci, że jest dobrze dopasowanie prawie nie widoczne, a łączy się je plastikowymi spinkami które dość mocno trzymają . Cena może odstrasza ale jest ogromny można składać na wiele sposobów a też można dokupić części dodatkowo aby grać na stole bez wzgórz.
    Jak masz jeszcze pytania to pisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie można dostać to, aby zobaczyć na własne oczy? => http://www.ebay.co.uk/itm/Games-Workshop-64-51-Warhammer-Fantasy-Skullvane-Manor-Lair-of-the-Astromancer-/182198524668 :-D

    OdpowiedzUsuń