piątek, 22 października 2010

Coś o mnie

Nie uważam się za dobrego malarza, co więcej bardzo kiepsko maluje. Od czasu do czasu coś mi się uda pomalować, co na zdjęciach średnio wychodzi a na żywo trochę lepie. Moje tak zwane wypociny można oglądnąć na tym blogu. Sami możecie ocenić i wybrać jakość wykonania wybierając liczbę od 1 do 6. Moją najlepszą figurką jest hmmm... Inżynier z czołgu parowego a czołg to już inna sprawa. Nie jestem jakimś Picasso czy ktoś ale się staram jak umiem. Mam wiele pomysłów, lecz do końca nie przemyślanych lub ich nie kończę. Też ludzie mi mówią żebym się dłużnej zastanowił nad tym pomysłem, jest dobry ale nie do końca przemyślany. No cóż można powiedzieć, że jestem w gorącej wodzie kompany i chce szybko i od razu. To jest wielki błąd u ludzi którzy chcą malować figurki i robić makiety. Lepiej się tysiąc razy zastanowić niż zrobić coś co będzie źle wyglądać. Przykład możecie zobaczyć na moim blogu np. wzgórza dobry pomysł lecz złe wykonie. To tyle jak na razie o mnie miłego przeglądania mojego Bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz