czwartek, 23 września 2010

Wzgórze

Ostatnio zrobiłem makietę wzgórza.Stworzenie trwało jakieś 5 godzin powolnej pracy :]. Oto zdjęcia z samego początku prac:


Jeżeli chodzi o podjazd:
"Wzgórze z przygotowaną rampą wjazdową przez żołnierzy imperium lata temu, aby można było ustawić działa na szczycie :p".
Albo
"Erozja spowodowała zawalenie się kawałka skały, została oczyszczona z gruzu aby wprowadzić działa na szczyt"
także
"Prace górnicze krasnoludów spowodowały zawalenie się skały"
i
"Wymycie skały"
do wyboru do koloru jak komu pasuje :p

A oto końcowy wynik:


Widzę posta, w którym ktoś zawarł pewne uwagi w stosunku do tego, co zrobiłem. Więc postanowiłem dopisać, że ta rampa została przygotowana przez żołnierzy jakiś czas wcześniej (np. pół roku wcześniej ) przed bitwą, aby można wtoczyć na nie działa... albo nietypowa erozja. Trochę wyobraźni ludzie :p



9 komentarzy:

  1. Ogólnie spoko, ale nie widziałem jeszcze naturalnego wzniesienia z rampą wjazdową... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może ja krasnoludy wydrążyły :p ^^. musiałem coś wymyślić :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mnie nie przekonuje żaden z tych przykładów...

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie owszem, bo logicznie rzecz ujmując jeżeli jest wzgórze, które jest strategiczne a nie ma tam dostępu to trzeba go zrobić. Czyli logiczne jest, że ta "rampa" jest zrobiona przez daną armie aby mieć dostęp do kluczowego terenu.

    OdpowiedzUsuń
  5. makiety terenów nie muszą być naturalne i mogą być modyfikowane tak aby wyglądał, że teren był zmieniany przez armie itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Władca widząc strategiczność tego miejsca przy obronie zamku za wczasu zdecydował o zbudowaniu podjazdu dla maszyn bojowych, co zapewniało mu większy obszar ostrzału i dużo większą skuteczność w obronie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież w makiecie nie to jest ważne dlaczego jak i po co, tylko ważne jest jak WYGLĄDA. A ta rampa wygląda po prostu zabawnie. Tak samo zabawnie wyglądają wzgórza nienaturalnie płaskie, mi patrząc na takie wzgórze przychodzi od razu na myśl płyta styroduru a nie makieta. Zwróć uwagę jak rozwiązali to pracownicy GW ich co prawda plastikowe wzgórza są 2 poziomowe, przy czy 1 poziom jest mocno pochylony tak żeby dało się tam ustawić figurki a samo wzgórze jest zaokrąglone na brzegach co wygląda o wiele bardziej realistycznie i jest bardzo proste do wykonania, również ze styroduru czy styropianu. Płaskie kawałki styroduru powycinane na brzegach nawet najładniej pomalowane będą zawsze bardziej przypominały tylko kawałki styroduru a nie makietę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Władca buduje mury i wieże strażnicze w miejscach strategicznych a nie ciosa podjazdów w skale ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dyskusja się z tego zrobiła chyba z 4 osoby dyskutują o mojej głupiej makiecie x]. Owszem nie wyszła mi makieta wielkie rzeczy. Chciałem po prostu żeby był jakiś podjazd aby jak ktoś grał nie burzył się jak tam mogłem położyć dział itp i tyle ;p.

    OdpowiedzUsuń